Thursday 22 October 2009

topik kt radio lagi..

ada dgr hotfm pg ni pasal carta soklan yg org berkali-kali tanya? tergelak aku dlm keta td.. sbb soklan yg aku penah list kan dulu, ada yg tersenarai. tu la.. soklan stended masyarakat mesia la kata.. hahaha..

tertarik dgn carta no 2..

"bila nak dpt baby?"
fbi kata, kalau org tanya camtu, jawab camni..

"hm.. saya dan pasangan saya masih tidor sekatil.."
hahahaha..

xpon..

"saya dah ordar dah.."
fafau lak tambah²..

"dah order dah.. lepas isyak kang smpai..."
hahahaha..
lawak sengal diorang ni.

soklan yg dpt no 1 apa beb?
aku tak sempat dgr la tadi..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

nah layan video tacing 1..

The Title of this song is: "My Redeemer Lives". There are no words to describe what you're about to see. It's all about HIM! A Son asked his father, "Dad, will you take part in a marathon with me?" The father who, despite having a heart condition, says "Yes"..


(bergenang ayaq mata ai.. huhuhu...)

>> aku bizi sejak ptg smlm.. smlm blk kul 8 mlm.. <-- dan lg apdet blog.

No comments: