Friday 9 October 2009

kampeni buat open house..

tadi ada open house kampeni dkt HQ baru yang agak baru siap jugak la.. sblm ni ofis yg aku dok skrg ni la HQ nya.. untuk tidak melepaskan peluang utk meninjau bangunan baru yg dikatakan amat canggih dan versatile tu (ewah..), aku pon pi la dgn ofismate.. sambil² tu dapat makan sedap kan.. (padahal itu la main agenda)


disebabkan kampeni ni sgt besar, maka staff pon ramai sbb byk subsidiaries.. macam² pesen org yg datang mkn.. dgn meja yg sumanya penuh, ada yg dah abih mkn tp takmo bgn, dia bantai sembang plak.. pahtu ada yg mkn berdiri.. makan laksa johor plak sambil berdiri tuh.. pahtu ada beberapa sudut yg mkn sambil bersila atas kapet yg tebal tuh.. tak kurang jugak yg makan sambil ngadap bandar metropolitan KL ni.. dok tingkat 7, nmpk la suma..

bkn itu point aku, aku cuma nk bgtau apa yg aku mkn..

1. laksa johor
2. sate + nasik impit + kuah kacang
3. ayam grill + french fries + mashroom sauce


4. dim sum
5. kambing bakar + black paper sauce + mint sauce
6. askrem 2 mangkuk kecik
7. air bandung 2 gelas

itu je..

nasik dagang, roti canai durian, lemang, sushi dll, dah takleh masuk..

surrender.
antu raya nk berehat lak.
hahaha..

>> nak balik tidor..

No comments: