Wednesday 21 October 2009

dun play-play..

haa..
ingat aku main² ke?
ni aku masak smlm..
seperti yang dirancang..
cuma pakai bapak gelama tuh..

setelah juri (baca: hasben) tlg tambahkan garam.. hahaha..


laris gak la masak lemak petola ni smlm.. ;p

amacam?
ok la kan..

juri tetap: tak pandai masak ckp ja la.. ni la dia pompuan zaman skrg..
tukang masak: hm.. ok. tp awat pinggan licin?

diam.
dan senyum.
oh.. susah nk jumpa expression camtu.
ikhlas ke tu?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

as usual, memandangkan pagi ni stok karipap dah abih, aku wat sandwich lak utk encek navy tapau pi kerja. bersama air teh.. sep tul la..


pahtu ada belen lg sardin tu. maka, aku wat la resipi turun temurun sandwich 5 Amal yg takkan dijumpai di mana-mana tu.. hahaha..

cuma bezanya di sini, aku tak potong bawang dgn cili api senyap² disebalik buku sambil cikgu mengajar di depan. ahahahahaha...

aduyai.. pagi² lg dah tergelak sorang² kt dapor.. hehehe..

>> dah lama tak mkn ayam.. ada tak org mancing kt laut dpt ayam? kehkeh..

No comments: