Wednesday 28 October 2009

bukan mimpi hantu..

semenjak 2 menjak ni aku sokmo mimpi masa tidor memalam tu.. 1 malam bleh mimpi 3,4 cerita yg berlainan. dah macam tv plak. haaa.. ingat senang nk buat tu? hahaha..

cerita paling merepek dalam mimpi tu, aku dan beberapa lagi rakan (pidot & noma turut terjebak), tinggal (baca: menginap = rumah) kt tingkat atas klcc tu.. pehh.. chairman petronas pon tak dok atas tu. aku plak yg pandai2 dok situ. hahahaha.. oleh kerana aku ni seorang penggayat, jadi cerita mimpi tu amat lah tak seronok langsung. nok pese ghaso.. hahaha..

rasanya ni rentetan dari cerita spiderman yg panjat klcc haritu tu la ni. smpai skrg aku x leh tgk klcc sbb rasa nk tenung ariel atas skali tu sambil dok pikir camna dia bleh panjat yg terpaling atas tu sbb atas tu kan licin. smpai tertidor bawak ke mimpi. arrgghhh... kan dah terpikir lagi.

pahtu ada cerita bercuti dgn bebudak ex-BQS ke Langkawi. apa jadah tah pi langkawi dgn diorang tetiba ni. nak bercuti kt melaka pon takdak masa, ni kan plak nk pi langkawi. hahahaha....

banyak lagi cerita lain yg aku takleh nk ingat.. yang pasti, dlm banyak2 cerita tu, tiada 1 pon cerita berkaitan hantu. maksudnya kaki aku tak kotor la kan..
;p

bgn tidor tu otak aku jadi letih giler..
macam betul2 dok kt tempat tu plak.
hehe..


>> takkan nk kena mandi sblm tidor kot. jadi penyakit plak nanti..
>> tahniah to kacap n wife yg dpt baby girl smlm.. semoga jadi parents yg lebih maced.. hehe..

No comments: