Monday 8 October 2007

demam PB Season 3..

mabuk lagi... mata pedih... hehehehe.. siri ke 3 Prison Break yang bakal merabunkan mata aku akibat terlalu lama ngadap pc... (utk donlot dan menonton..)

para pelakon handalan..

ciyeee abe scofield sorang2 kt Sona nu..

bila nak kawen diorang ni..


baru tgk episod 1 & 2.. episod 4 nak kluar dah tp episod 3 tak abih donlot lg.. lembab sungguh.. huhuhu... btw, sara macam takdak plak dalam siri ni.. ke kluar saat2 akhir dan akhirnya berkahwin ngan scoffield? (ni yg rasa nak jadi penulis skrip ni..) hahahaha.. ohh.. rupanya sara ni pregnant. so, dia away sat kt season kali ni sampai dia bersalin.. eh, camna aku tetiba tau plak ni? aku g melawat dia ke? hahaha.. aku baca kt article la.. (baru terjumpa la..)

>> tahniah utk sorg kawan aku yang namanya dirahsiakan (even huruf depan nama beliau pon dirahsiakan juga.. haha) kerana akhirnya dapat juga menceburi dalam bidang percintaan ini.. bkn saje dapat henpon raya, malah dpt awek raya gak.. haha.. btw, be happy dude..

No comments: