Thursday 18 October 2007

demam lagi..

yaa... aku telah demam lagi.. masuk kali ni, dah 2 kali aku demam dalam tahun ni. demam bermula stat dari balik dari kampung ke shah alam itu.. ada org kata aku demam raya.. pulakkk.. tak dak kena mengena pon aaa...

aku rasa aku dah tau punca demam aku ni. sbb dah besa jadi driver, blk kali ni, aku jadi penumpang. jadi, dok la kt belakang. sampai terpaksa pakai seat belt kt belakang sbb dah terbiasa pakai seat belt.. momentum jadi penumpang lain sket dari jadi driver. macam mabuk laut pon ada gak.. dari duduk, aku baring (sbb sorang2 dok kt belakang.. macam tokey ayam la plak..).. dari baring, aku duduk balik.. pahtu rasa sejuk. aku suh driver tutup ekon. benti kt RnR, aku amek stoking plak kt beg blkg. pakai stoking, pakai sweater dan selimut ngan kain telekong.. lengkap... hahaha... pahtu mkn ubat demam abg aku.. dia demam gak masa raya haritu.. elok la.. jimatt..

elok smpai rumah, angin naik ke kepala menjadikan perut bergolak pantas. lantas, habis makanan yg aku paksa mengunyah di RnR Jejantas Sg. Buloh itu, keluar semula.. dan harini, aku hanya mampu masak bubur segera. tu pon mkn separuh saja sbb tak lalu.. mebi blk dari opis ni nak singgah mkn sup ani utara plak..

tp takdak member plak nak ajak buang duit.. suma bizi raya lagi.. huh..

ingat nak skip kerja harini sbb tak larat. penin pala sampai tak mampu utk drive. tapi bos tepon kata nak jumpa plak pah lunch. pahtu tunggu punya tunggu, dia tak masuk pon... hampehhhhhhhhhh...

seb baik dia adalah bos..

>> gambar raya akan diletakkan kemudian..

No comments: