Sunday 7 October 2007

Bertukar!

yaaaaa... dapat bonus sempena raya.. apa aku buat ngan duit-duit tu? (bunyi macam banyak tp tak la byk sgt..)

ni la pelaburan yg paling banyak utk laki aku si BuJaL ni.. atas desakan encik mohd emak, terpaksa jua aku tukar seat cover ni.. (aku buat gak benda ni, Rayer oi.. walaupon ko dah nasihati aku supaya takyah buat.. hehehe..)

ni bukan 100% kulit.. semi-leather kata tokey kedai tu.. kulit pa aku xtau la.. hehe.. actually, kedai ni dipromote oleh jiran aku (bukan hindu tu..) sbb beliau dah penah buat sebelum ni.. selama 7 tahun dia guna seat cover ni, elok je lagi.. dari baru beli keta, sampai la dia jual kereta tu.. dia pon suh aku tes... setelah jiran aku tu nego, dari RM450, dapat la RM360..

sebelum...

selepas.. (bertukar!)

cun tak? pahni kalo anak menakan aku tumpahkan air sirap selasih sekalipon, takdak la aku jadi macam mak tiri lg dah.. cuma jadi cam warden penjara je.. hahahahaha..

>> balik kampong... oooo.. balik kampong..

No comments: