Sunday, 23 January 2011

anak tudung syria untuk dijual..

**sticky post** (smpai laku.. haha..)

pidot dah siap wat promo (siap pakai lg tudung tu) tp aku lupa nk publish kt blog..
huehehehe..

ok, kepada yg nk cun meletop bedebum macam sohabat saya, pidot, bleh ngetes pakai tudung ni..
stok tak byk sbb byk dah kena rembat dek opismate dan ahli keluarga..
pidot dan kakak dia saje dah rembat 6 lai..
so, kepada yg berminat, sila nyatakan hasrat anda kt email saya..
ciPuding_7@yahoo.com

Harga:
sehelai - RM 11 (harga sebenar RM 12)
dua lai ke atas - RM 10
(tak termasuk pos)

anak tudung ni macam tudung sarung lycra cam biasa tu.
cuma dia pendek paras leher.
ada awning..
sesuai sgt la kalau nk pakai dgn tudung luar syria atau shawl..
tak la rasa nk tercabut kluar ke depan @ blkg kan..


Note:
Kod A01 - 1 No
Kod A02 - 1 No
Kod A03 - 1 No
Kod A04 - 1 No
Kod A05 - 1 No
Kod A06 - 1 No
Kod A07 - 1 No
Kod A08 - 1 No
Kod B01 - 2 Nos (1 sold)
Kod B02 - 2 Nos (1 sold)
Kod B03 - 3 Nos
Kod B04 - 3 Nos (1 sold)
(warna berkemungkinan lain sedikit dari objek asal kerana kamera kurang berkualiti.. hehe..)

ok.. fes kam fes sef..
:)

>> cheers...

2 comments:

Wallcraft said...

I just came across your blog and wanted to say that I've really enjoyed browsing your

blog posts.

I believe your reader's might be interested to have a free wall decal to decorate their

kid's room. Am doing a lucky draw right now and your reader can win a FREE beautiful wall

decal of their choice from our latest catalogue.

For more info, pls visit http://www.wallcraftstore.com/

Wallcraft said...
This comment has been removed by the author.