Monday, 17 January 2011

teratak baru saya..

ok.. ni gambar di rumah baru..
dah seminggu kami dok rumah ni..
dlm masa seminggu ni la kami dok beli brg uk lengkapkan keperluan rumah ni..
yg penting, mesin basuh misti ada ok..
hehehe..

meh layan gambar sebelum (masa cuci rumah) dan selepas..

siap ada model karpet tu.. pahtu tak semena-mena dtg tema ijau tu..

macam semak plak dapor tu..

Mek aufa yg tgh senyum tp muka macam nak nangis.. dah la idung merah.. tgh selesema dgn batuk..

>> rumah sewa saje.. meh la datang bercanda..

7 comments:

alifah@along said...

wahhhhhhh...hijau...i likeeeee....nanti nk g tgk mek aufa lah...ari2 kerja,blh ke??

nad said...

bestnye..i jeles! katne ko dok ni weh?

angahjamal said...

tantek la carpet kaler ijo cam tue...

ciPuding_7 said...

meklong: hari2 kerja gapo? meh la dtg tgk mek aufa..

nad: taman desa. dkt2 desa waterpark.

angah: sila dapatkan di IKEA.. harga sgt berpatutan dan tidak berhabuk atau berbulu juga.. :)

anak en lee said...

poonz,aku akan melawat rmh baru mu suatu hari kelak.. =)
dan hrp dpt mkn laksa kedah serta spaghetti buatanmu!!! ;p

oitt.. sila jawab riddles tag ku ya! nnti kalu btol dpt cheeesssee cake! hehehe..
ehmm..sila link skali blog ku ya! =) http://cikangahlee.blogspot.com

baby aufa semakin membesar bak juara! ;p

..::daria::.. said...

Sejuk mata tgok ruang tam ko yah..:)

..::daria::.. said...

Mksud ai ruang tamu ye..haha