Thursday 31 December 2009

Kenangan 2009..

2009.. hm.. banyak perkara penting kt aku berlaku pada tahun 2009 ni. dari berseorangan, smpai dah jd dua suku org.. hehehe..

jom tgk karangan bergambar..
(sindrom malas nk menaip)

awal 2009.. masa pipi masih ada isi.. skrg tidak lg.. huu..

mendurhaka sebelum menjadi bini yg sah..

berfutsal dgn geng2 QS sebelum masing2 kawen dan 'berisi'.. pahtu sambung lepak kt hakim.. (lambaian spender ijau weii.. hahaha)

geng skolah, elyn kawen.. skrg dah pregnant almost 6 months kot..

geng QS, an.. skrg menunggu detik utk bersalin.. (due dia 1/1/01.. ke dah?)

my cousin, jamila bersalin anak sulung.. baby tak cukup bulan & kena dok dlm incubator.. so, x dpt blk masa wedding aku..

ni rupa masa berusia 4 bulan.. kusss.. semangat!

aku menamatkan zaman bujang dgn encek navy pada 29mei2009..

kendian, bercinta kt Langkawi pula.. ewahh..

bermain futsal dgn sepuas hati sebelum 'berehat' seketika utk fokus kepada kesihatan wanita.. :)

mak lijah yg poyo itu dapat adik laki.. menjadikan mereka 3 org semuanya..

encek mohd hasben ditransfer ke pulau indah,klang.. rezeki.. (sbb dapat dok dgn bini.. hehehe..)

ex-classmate aku masa skolah, salleh menamatkan zaman bujangnya.. akhirnya.. hehe..

geng QS, budu dan budin dpt baby girl..

i'm pregnant selepas 6 bulan kawen.. :)

abg aku kawen..

aku dah mula mengidam.. dan berat mulai susut dari 44kg ke 41.5kg..

buat fes time menjadi penonton utk karnival sukan kampeni.. berputih mata sbb tak dpt main.. waaaa...

semoga tahun 2010 ini akan memberikan aku, encek mohd hasben, baby, family n friends kesihatan yg berpanjangan dan sentiasa diberkati Allah SWT..
amin...

>> ibu mertua dtg shah alam.. hoyeh! :)

No comments: