Thursday 17 December 2009

balek kg dan kenduri rayer..

aku balek kg malam ni..
kenduri kawen abg aku hari sabtu..
mebi dok smpai isnin..
sbb aku nak g wat kad merah (kad ibu mengandung) kt klinik kesihatan kt kg aku..
cepat sket dari kena wat appointment dulu kt shah alam ni..

to rayer,
selamat pengantin baru in advance..
sorry sangat2 tak dapat dtg wedding ko (20 Dec) and nad (19 Dec)..
ingatkan dapat la lari2 g umah nad, tp gap sehari je dgn kenduri ko..
aku baru ingat nak pakai glam2 macam mak datin masa g kenduri ko..
mesti meriah kan..?
rugi la aku takde dalam gambar..
huh..

jadi..
sila jgn kecik ati dgn aku..
sbb korang sanggup dtg ke wedding aku smpai kedah sana..
tp aku tak dpt nak dtg wedding korang..
bkn tak mo datang, tp masa bertindih plak..
ini la yang dikatakan sebagai takdir..
mmg tak dapat nak dielakkan..
sorry.... huhuhuh..
kesulitan sangat2 dikesali..
bila aku dah bleh masak nanti, aku blanje korang mkn nasik kt umah aku eh..
huuuuuuu~~

ini la bakal pengantinnya.. masa diorang dtg wedding aku..

semoga korang berdua berbahagia dan sentiasa dibawah lindungan dan rahmat Allah selamanya.. amin..

err.. hanimun ke mana?
;p

>> balek kg sambil bercinta dgn laki kt dalam bas.. heeee..

No comments: