Wednesday 6 January 2010

bekerja dalam petiais daging..

hish.. tajuk mengerikan..
hahahaha..

2,3 harini aku asyik la tekan kt 'new post'..
dari pagi aku dah bukak.
last2 smpai nk balik 1 menda pon aku tak taip.
5.30 ptg, aku klik kt pangkah kt bucu tu..

ekceli byk benda nak ditaip tp xtau apsal tak bleh nk taip.
yg aku pelik, bleh plak aku laju menaip (baca: ceting) dgn pidot & nomey.
rajen buat kerja?
hm.. ada la sket.
ok la dari tak gerak langsung kan..
;p

oh.. sebenarnya aku nk komplen psl ekon opis.
gila sejuk. macam petiais daging.
kalau aku dok dlm petias tu, komfem lulus dah skrg.
aku ingat nak beli termometer la letak kt meja aku ni..

cuba-cuba la management building ni ingat sama kt org kurang (dan semakin berkurangan) lemak mcm aku ni.
aku bukan contract document yg berlonggok atas meja tu.
aku ada perasaan ok..

>> koreksyen: elyn lom pregnant. sekian. heee..

No comments: