Wednesday 23 December 2009

misi khas utk org pemalas..

aku telah bertekad utk membeli water heater utk dipasang dlm bilik air sbb ada 'org tu' malas nak mandi sejak akhir2 ni katanya lemak 'dia' semakin menyusut. sepanjang masa rasa sejuk saje. even dlm umah pon 'dia' tak bg sapa-sapa on kipas. tak on kipas pon 'dia' dah balut dgn selimut. kalau on, berbalut dgn toto agaknya.

'dia' cuma rajen mandi bila waktu pagi saje sbb terpaksa. nak pi kerja kan.. blk kerja, bila tulang belulang suma dah diserap ekon opis yg macam petiais daging pasaraya tu, jangan harap la 'dia' dgn sukarela nak mandi air sejuk. nak panaskan air kt dapor? lagi la malas.. mmg pemalas teruk 'dia' ni skrg.. 'dia' rela jadi kambeng dari menahan sejuk air tu.. ish.. ish.. teruk btoi la 'dia' ni.. mmg nak kena jampi2 sket kot.

semalam lina dah tlg surveykan natang tu. insyaAllah by this week bleh la beli dan pasang. lepas tu ada org nak topup sket kt bajet aku ni.. elok la tu.. bila dah ada, mesti org lain nk guna jgk punya..

jadi, harap-harap 'org tu' rajen la mandi lepas ni.. tak rajen gak x tau la aku.. mungkin aku kena beli jakuzi ka apa plak nanti.. atau kena pindah dok kt kawasan yg ada air panas ke.. 1 hal plak.. haih.. serabut otak nak pikir..

tuh la, apa la nak jadi dgn ibu mengandung ni..
ehhh.. tercakap plak..


kalau ada camni, mandi smpai kembang pon x pa.. ghalit tgk tv.. haha..

>> tetiba jadi anti dgn sorg staf kt opis ni yg slalu jalan seret sandle dia depan meja aku ni sbb nk pi kt printer. dah la ulang alik 5 kali dlm masa 3 minit. kalau sehari? mmg bleh jd serabut gak otak aku ni..

No comments: