Monday 14 December 2009

Tagged by Pid [versi kisah hasben]

saya dgn berkobar-kobarnya ingin menjawab tag dari encek mohd pid.. saya harap persoalan-persoalan ini terjawab jugak kepada yg selalu bertanya dari dulu tu.. (esp. An.. dari dulu dia suh wat entry camner aku jmpa hasben aku.. tp aku tak buat2.. hahaha..)

1. First time jumpa with your hubby bila and kat mana
- ni kisah klasik ni.. kami sekampung dan sejak aku kecik2 slalu blk kg. seingat aku fes taim jmpa masa umor 5 taun.. jmpa kt sungai dpn umah, kitorg gaduh sbb berebut tmpat mandi. haha..

2. Love at first sight?
- tak.

3. Who is he when the first time u met him?
- seorang kanak-kanak kampung yg kerek tahap gaban. macam la sungai tu dia punya. haha..

4. How long it takes for him to ask u out for a date?
- date? setakat seperti jmpa kawan-kawan lama tu ada la.. lepas grad degree.

5. First place dating di?
- ni tak kira dating. ni kira pertemuan kawan lama time dah besar ni. kt klcc. fuh, bkn main lg lokasi..

6. How he proposed?
- ekceli 2 kali. 1st time masa aku diploma. tp masa tu tgh setia pada yg satu (cewah..). lgpon aku ngan dia kengkawan saje, takdak2 heart feeling ni. jadi, aku anggapkan dia membuat lawak. hehe.. 2nd time, through sms (tak sweet langsung.. haha..). sblm dia belayar ke Australia pada pertengahan taun 2008. aku simpan lg sms tu wat bukti utk anak cucu. haha..

7. Special date with your hubby?
- bertunang secara terkejut: 5 Oct 2008
- kawen secara planned: 29 mei 2009
hahaha..

8. Changes that he asked you to do?
- sblm kawen dia ada bgtau suh aku lebih memahami kerjaya dia yg perlu berkorban utk negara ni.. sbb tu suma program & cuti takleh nak plan.

9. What is about him that you love so much?
- rahsia. <-- ayat stended artis.

10. What is about him that u wish he would change?
- supaya lebih tahu membezakan penggunaan perkataan yg sesuai utk org tersayang dan utk rakan-rakan.

11. You will lose your mind n crack your head when he?
- terpaksa kensel semua program secara tiba-tiba kerana ingin berbakti kepada negara. huhuhu..

12. You will smile tru your eyes for the whole day when he?
- dipuji. hahaha.. weh, ingat senang ke nak dpt dgr ayat pujian dari org bermuka ketat? (eh.. aku sedang mengata ke apa ni? ;p )

13. complete below sentences
- My love towards my hubby is as big as...(as pid says, nothings to be compared.. it's infinity..)

>> harini beliau pulang ke rumah setelah 2 minggu outstesen.. huhuhu..

No comments: