Monday 6 July 2009

saya pi Lumut..

last wik aku pi Lumut sbb dpt voucher percutian free..
disebabkan salah satu pakej tu ada kt Lumut, sbb tu aku pilih nak pi Lumut..
leh gak pi melawat encek mohd hasben..
slalu dia yg melawat aku kt shah alam ni..

mula2 encek mohd hasben ckp bleh ikut..
pahtu dia kata takleh plak sbb ada program kt base..
then aku pon pakat la ngan beberapa insan yg sudi menemani utk berfoya2 bersama.. tuptup di saat akhir encek mohd hasben kata leh pi plak..
ayoyo..
sori byk2 kepada pihak2 berkaitan..
nanti ada masa kita pegi sesama k..

ni sebahagian gmbar yang sempat disnap..
(guna kamera lina yg dah terbuat mcm reta sendiri.. lina, nanti aku pulangkan yep.. hehehe..)

tiket bas pi-balik.. naik bas la.. jimat.. bleh tidor plak lagi.. 4 jam stgh baru smpai.. huh.. (kalau drive dlm 2 jam stgh saje)

rupa kt ruang tamu apartment..

kt ruang tamu..

kt pintu masuk + dapor..

tempat masak..

beriya la encek mohd hasben bawak perkakas masak.. skali dah ada plak dlm kabinet ni..

masakan yg mampu kt sini.. buat kudap-kudapan saje.. nak masak nasik beras tak beli lak.. hehe..

posing terus kt frame gambar.. haha..

deting sblm kena tinggal dan ditinggalkan.. huhu.. (sedih jap)

aduyai.. susah tul nak senyum.. dah senyum, kening berkerut lak.. setelah amek gambar 9 kali, ini hasil terbaik encek mohd hasben..

layankan saje radio berkumandang.. haha..

sekian..
semoga bertemu kembali..

>> blog kawen dah diupdate.. letih aku dok edit gambar..

No comments: