Friday 17 July 2009

aku dan status..

tengah aku buat kerja kt opis, terasa nak pi jenjalan kt midvalley tgh hari ni memandangkan hari ni hari jumaat, masa rehat lama sket. tetiba teringat sesuatu.. "eh, kena mintak izin laki dulu laa.."

yaaa.. sokmo aku lupa.. dah ada laki rupanya.. hahahaha..

macam pi kerja hari2, aku just sms bagitau nak pi kerja (sbb dia kt dalam kelas, xleh call).. pahtu cium tgn secara maya sbb tangan dia takdak kt sini.. hoh.. ayat sedih la pulok.. hehehe.. tp, kadang2 dah smpai opis baru teringat nak bagitau yg aku kuar pi kerja. ampon~~

camna bleh jadi camni? sbb tak dok skali pahtu jarang jumpa.. ni pon dah 2 minggu tak jumpa, lupa plak aku dah ada laki.. atau dlm erti kata lain, lupa dah kawen @ terasa bujang.. hahahaha..

kepada yg nak mencari pasangan, carik la yg bleh dok skali supaya anda tak mudah lupa diri cam aku ni.. mujur aku bkn jenis berpeleseran (sejak adik pregnant ;p), kalau tak encek mohd hasben mesti hantar peluru berpandu dari lumut sana.. kuikui..

ok, lepas semayang jumaat nanti beliau bergerak ke shah alam dan tiba kira-kira 3 jam kemudian.. dan aku masih kt opis time tu..
tgh mengunyah kot time tu.. hahaha..
(masalah hantu raya tak abih lg ni)

>> sok ptg aku pi umah adik.. nak hantar gaun skali..

No comments: