Thursday 9 July 2009

metabolisma..

sapa kuat makan?
saya...!! (sambil angkat tangan)

yaa.. sejak dahulu lg kadar metabolisma saya sangat tinggi. pembakaran makanan dalam badan sgt cemerlang dan efektif. oleh itu, segala makanan yg ada depan mata akan saya habiskan dgn jayanya tanpa rasa takot menjadi gemok atau overweight. malah, saya berasa sangat takot kalau tak makan lebih dari kuantiti yang diambil oleh insan biasa sbb bimbang akan menjadi underweight..

masih teringat ketika pid tgk aku makan masa kt kolej dulu..

"aku rasa dia ni bela hantu raya.. sbb tu kuat makan.."
ok.. itu masalah saya..
sbb tu saya perlu makan..
melainkan saya posa..
tp kalau bulan posa, saya siap tambah nasik masa makan sahur..
hehehe..

skrg kt meja saya cuma ada kerepek..
mungkin kurang dari 5 minit, kerepek tu akan abis..
padahal aku baru makan nasik pataya kira-kira 10 minit yg lalu..
mungkin akan turun ke kedai runcit bawah pulak membeli roti..


beli kopok lekor beh gak ni..
huhuhu..

>> letih pala otak.. tidoq syok ni..

No comments: