Monday 13 July 2009

Aimi + Zaman = Aiman..

tahniah kt aimi @ adik dgn hasbennya, shahruzzaman @ zaman kerana kini telah bertiga-tigaan.. sesungguhnya bertiga itu lebih baik.. <-- cuba tanya pid.. aku blom ada pengalaman nk pastikan perasaan tu.. haha..

mereka pada hari persandingan..

masa wedding aku haritu..

menurut msg dari angah, baby boy seberat 3.2kg tu kluar ikut tingkap dalam kul 11 pagi td.. besar kot.. sbb tu kena kuar ikut tingkap.. tgk je la gambar dia masa kenduri aku haritu. time tu baru 7 bln, org dah asyik tanya bila nak bersalin. rupa mcm dah dkt sgt.. hehe..

td izyan YM ngan aku, zaman call dia.. baby nama Aiman Azim kalau tak silap.. Aiman tu di ambil sempena nama Aimi + Zaman tu.. ewah.. gabung2 pula.. seb bek ada makna.. sedap nama tuh kan.. :)

actually last saturday, aku sepatutnya jumpa dia sbb nak hantar gaun ngan coklat dari langkawi. tp terpaksa pospone atas sbb yang x dapat dielakkan. lgpon bleh plak dia tanya aku nak jumpa kt mana. biar betul mak buyung ni nak drive. sbb time tu laki dia kena pi kerja.. hishh.. kang jadi apa2 plak.. jadi, 2 bulan lagi la baru aku bg coklat tu.. dah expired ke time tu?

apepon, tahniah..
anda yg membaca ni bila lagi?
"bertiga lebih baik weh..."
hahahaha..

p.s. kawan², bila nak buat lawatan?
(minggu ni aku pi Lumut kot.. huhu..)

>> aiman tak kesah.. ;p
>> nama anak menakan aku yg baru tu - Wan Mohd Waffi..

No comments: