Wednesday 24 June 2009

Topup dan Percutian..

perniagaan topup aku utk hari ini agak maju sbb encek mohd hasben jual kt kawan2 dia kt kelas nu.. (ke dia paksa? hahaha..) tp suma stok beli RM5 saje.. sapa nak beli RM 50 ni weh?
:P

ok.. harini saya posa dan harap2 dapat la smpai berbuka kang.. pagi td bgn seawal jam 5 pagi utk sahur dgn encek mohd emak. makan lauk semalam iaitu kari ayam.. tetiba tertambah nasik plak.. kwang3.. i'm sorry... kita mesti makan nasik.. saya pon suka makan nasik.. sgt panjang juga itu beras.. hahaha..

hm.. ptg ni ada futsal. ingat nak pi main seround.. (dah bawak baju ngan kasut pon).. walaupon ada org kata jgn kasar2 sgt pah kawen ni.. tp, ni sekaliiiiiii saje.. (bleh caye ke?) kiranya macam bagi lepas gian la.. anggap la ni senaman. dah 2 bulan weh tak bersukan.. kaki aku dah krem bila berjalan @ drive (kesan sampingan dari keta jenis manual).. lps ni aku gadai la kasut futsal aku tu.. tp MBSA tgh construct dewan futsal kt tapak permainan umah aku tu.. pahni ex-BQS yg nak buat gath futsal, leh la main kt umah aku tu.. hm.. camner nak benti ni..? kekeke..

akhir kata, mari topup tepon..
mula2 mcm hangat2 ta*k ayam je aku ni..
tp encek hasben dah menjayakan bisnes tak seberapa aku ni, terpaksa buat2 jadi..
untung sket pon talak apa, jgn talak untung langsung..
ok, itu konklusi utk hari ini..
layang~~~

>> coming soon.. cuti-cuti mesia season 2 dgn tema "makan & tidor".. kecewa dalam gembira aku dibuatnya.. kecewa sbb ada org takleh folo, gumbira sbb aku leh pegi.. haha..


No comments: