Sunday 14 June 2009

Noma & Hasbi..

lokasi: Jasin, Melaka..
tarikh: 13 Jun 2009
co-pilot: encek mohd hasben (juru tidor)

co-pilot tanya sapa nama pengantin, aku ckp Noma ngan Hasbi.. kemudian, aku terpaksa melayan wirid encek co-pilot jap.. "hasbi rabbi jallallah...." hehe..

ok, tu intro saje.. ni cerita bebetul..

bagi yg x tau, ini adalah majlis perkahwinan kawan aku masa blajar kt uitm dulu.. puan Nomey.. nmpk aku smpai je, dia terus tak leh nak behave dah.. menge'pis' di pelaminan.. dan sawan gambar.. bkn salah aku yer..

btw, kami sebenarnya gerak dari shah alam jam 1 tgh hari slps singgah jayen beli hadiah.. (lina, bkn aku yg tak tepati masa.. ada org tu tido 2nd round). smpai di exit jasin selepas sejam stgh perjalanan. (tepat tekaan ko lina)

meh tgk gambo..

pengantin kt pelamin..

pengantin (baca: noraniza idris) sedang peace..

lepas makan dgn kenyang, kami kemudian bergerak ke sini pulak..

kota keriangan melaka..

bawak co-pilot jalan2 ke melaka..
lgpon dah lama tul aku tak dtg sini..
last masa trip skolah dulu kot..
blk tu aku pengsan terus sbb super-letih..
huhuhu..

>> nomey & hasbi, semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat..

No comments: