Wednesday 10 June 2009

hadiah dari opis..

terima kasih pada semua yg bagi hadiah kawen.. masih tak putus-putus aku dpt hadiah kawen.. dari hari kawen smpai la harini.. (even 5 mins ago.. haha)

semalam bos panggil aku masuk bilik dia.. seperti biasa, sebagai pekerja cemerlang, aku bawak la pen sebatang ngan kertas.. pahtu ada sorang staff ckp, xyah bawak natang tu suma.. dia suh bawak diri je.. ohh.. ok..

masuk bilik bos, ada hadiah besar (dah agak dah, mesti la bagi kt aku kan.. hahahahahaha..). bos cakap, dari team kami, P&C (procurement & contract).. dia ckp brg ni pon P&C (private & confidential).. haha.. ape daaa..

tanpa segan silu, smpai kt tmpt aku, aku bukak la kad yg tempek kt hadiah tu.. meh baca ucapan dari bos saya yang dikasihi..

ok bos.. esok jugak saya apply cuti.. hahaha..

sedangkan staff2 lama pon terkejut, inikan pula aku yg baru setahun jagung, & fes taim tgk bos tulih camni.. hahahahaha.. cayalah..!!

hadiah berupa comforter yg dibeli sendiri oleh puan bos hasil collection dari sume staff (6 org je pon). pahtu ada 2 lg, 1 dari senior aku (set mandian bodyshop - sebijik cam hantaran ke pengantin laki.. hehe..) dan se lg dari department contract iaitu set barangan tupperware sekotak.. hamek ko.. ape aku nak tapau dalam tu..

pagi ni, ada org bagi i tudung plak.. blk kang tah ape lak citernye.. smlm ada note pos laju suh amek parcel kt post office.. tgk je la sape yg kena..

apepon, mekasih yer..

p/s: ada tak org nak bagi hadiah 'bayar ptptn aku'? kebaikan anda amatlah dihargai.. mekasih..

>> hadiah kt kg sume aku tak bwk balik melainkan dvd sony.. kang kena rompak plak.. haha.. tunggu ada rumah la kot baru move barang2 tu..

No comments: