Wednesday 17 June 2009

skolah rendah..

member aku tunjuk gmbar ni td..
gila terharu..
aku punya mesti la dah hilang..
huhuhuhu..

disebabkan majalah skolah wujud 2 tahun skali, maka, gambar kelas di ambik 2 tahun skali gak..

ni gambar aku masa darjah 1..
aku jadi penolong kelas.. tp buat keje mcm ketua kelas.. gila kuasa kot time tu.. lgpon ketua kelas aku selo je.. hehehehe..

aku pandang kawan aku 4 dari kiri tuh.. nama dia asra zarina.. apehal aku pandang dia ek? huhuhu..

ni gambar masa aku darjah 3..
jadi penolong ketua kelas lagi..
time ni la cikgu ni (nama dia cikgu Hjh Khatijah) up nama aku dan 2 kawan aku yg lain (kitorg 3 org mmg konker pekse no 1-3 dlm kelas tu) utk jadi pengawas. time tu mana ada lg pengawas dari darjah 3.. kiranya kitorang perintis la ni.. gila kuasa lg.. hahaha..

dok tepi cikgu beb.. hahaha..

aku kt skolah mmg baik.. tp stat darjah 3..
sblm tu asek gaduh je ngan sorang budak laki ni..
(sila rujuk gambar darjah 1 yg jadi ketua kelas tu)
masa rehat aku gaduh ngan dia kt padang..
tertarik baju dia smpai tercabut suma butang baju dia..
hahahahahaha..

>> nak buat reunion la..

No comments: