Wednesday 20 May 2009

tajuk ape2 je la..

ok.. aku dah taktau nak apdet apa..
sbb tu blog aku tak berapdet2..

cuma nak say congrats to my cousin, Jamila dgn kehadiran baby boy sulungnya semalam.. sebenarnya dia dijangka bersalin bln 7 nanti, tp dah tercepat 2 bulan lak.. takpa la.. apa yang penting, kerjasama..!! baby sehat.. pahni meriah la family inspektor sahab ni.. hehehe..

ok, aku ada 2 hari lagi nk siapkan kerja yg melambak ni..
dan dalam diam2, aku sempat buat 1 lg blog sempena majlis aku next week.. so, any update yg relates to the majlis, akan diapdet dalam tu.. termasuk la gambar. btw, buat masa sekarang ni tak yah la bukak lg sbb blog tu masih tunggang langgang.. nak tukar layout dulu..

ni link dia: 29mei2009.blogspot.com

haa.. seb bek bukan 13may.. hahaha.. (encek 13may, u r invited)

No comments: