Tuesday 5 May 2009

sambil nyelam, tangkap ikan..

semalam aku sangat bizi..
kena apdet status project johor (nusajaya) untuk suma package..
sebenarnya aku pass kt org site tlg apdet part diorang sbb nak meringankan beban aku, tp diorang plak yg lmbt apdet. dah la dateline smlm..

dah la bizi, server wat problemo..
tenet takleh guna..
tak guna sungguh..
huahuahua..

pahtu masa menunggu org site apdet natang tu, aku buat natang ni..


kad jemputan versi digital yang buat ikut suka kepala otak aku.. menggunakan Illustrator. (yang aku donlot dari tenet - ye la.. aku delete la pahni.. kang kampeni kena saman lak.. huh..)

btw, yg aku tunjuk ni cuma sebahagian jer.. dalam 1/30 dari rupa sebenar.. ada nak tacap2 sket dan sedikit surprise.. konon².. hahahahahaha..

nantikan kemunculannye.. ewah!

>> batuk aku makin teruk weh.. nak kena g jumpe dokter kang ni..

No comments: