Wednesday 6 May 2009

latihan bowling..

ekceli ni salah 1 aktiviti kelab sukan kampeni aku.. seperti biasa, aku yg hyper-active ni tak akan ketinggalan dengan segala jenis sukan yg dibuka kepada semua ahli kelab sukan.. dari ke futsal, badminton, dan kini bowling..

time karnival sukan dulu pon aku join. walaupon dah bertahun tak lari kt trek, gedik gak nak masuk.. kena pulak jadi pelari pertama utk 4 x 400m.. elok abih part aku, hampir aku krem kt tgh2 stadium bkt jalil tu.. seb bek menang.. haha.. kalau ikut ati, kalau kaki aku panjang, dah lama aku masuk lompat kijang tu.. hahahahaha..

ok, kembali semula ke cerita bowling ni.. aku bawak mak lijah nyebok kt bowling midvalley tu.. mula2 memalu.. pahtu rasa nak tambat dia kt meja tu.. teringat ayat dia jerit masa aku nak baling bola tu..

"makcik mesti berjaya" - dgn nada bersungguh-sungguh..

hahahahahahahahahaha.. lawak giler.. bila plak dia blajar buat ayat camtu. aduyaiiii..

ok.. meh tgh result..


;P

>> panic room.. nenonenoneno..

No comments: