Saturday 2 May 2009

khas utk sape² yg dah lama tak jejak sec 2..

ok pid.. tajuk aku lg pjg dari ko okeh.. celen aa kalau berani.. hahahahaha..

ok. berbalik kepada tajuk tadi. aku last g sec 2 dlm kira2 taun lepas. bln brapa tah. tu pon sbb pi klinik. dan tadi aku nak carik polistrin kt kedai maria (kedai stationery cina tu), masuk jer simpang sec 2 tu, aku kaget dan terus park kt tepi longkang besar yg tepi skolah tu..

you know what? you s**k.. (sekadar memetik ayat ramzan) hahahaha.. gerai sec 2 yg dlm construction dulu telah bertukar menjadi sebuah medan selera yg agak cantik dan bebas dari tikus mondok.. dan lebih menterkejutkan lagi, kt ujung medan selera tu (yg ngadap 7E tu) telah menjadi KFC.. ada drive-thru lg.. sesuai utk gadis2 tak poser pi beli.. opppssss.. seb bek aku x penah..

kfc.. aku masih ban.. (kagum kt diri sendiri)

kt lmpu tu 7E. (ok.. aku tak taruk arrow sbb pc kt umah ni takleh edit gambar ni.. even program paint pon tak de.. harap maaf)

pandangan dari parking dpn kedai maria..

haaaa.. amacam? baru la selera nak mkn abc.. tp masa ada cik ti dulu pon ramai je yg g makan kt situ.. termasuk la aku. haha.. sengal tul.. seb bek aku grad gak on time.. hahahaha..

tamat..

>> batuk makin menjadi² neh.. takde kena mengena ngan selsema tut kan?
>>> selamat ulang tawon blog ini yang ke 5.. semoga tuan tanah tak banyak merepek dan mencantikkan lagi blog dia ni untuk masa yang akan datang.. (tuan tanah membaca ucapan ini dan mengangguk² sambil minum breacol.. gulp.. gulp..)

No comments: