Friday 22 May 2009

cuti panjang & nota utk pid..


today is may last day working before i'm going to change my status.. jeng3.. tiba-tiba terasa mcm ada butterfly dalam perut.. hahahaha.. (siap ko noma.. pahni turn ko plak.. - nada ugutan)

dengan ini, secara rasminya aku dah tukar layout (walaupon rasa biasa je) untuk blog terbaru aku tu.. so, anything related to my Big Day tu, akan dipublish kt situ.. takde la org meluat tgk aku dok cerita pasal haritu je kan..

kepada semua, saya menjemput ke walimah saya pada 30 Mei 2009 seperti yang dinyatakan di sini.. map pon ada kt situ.. datang la kalau nak tgk aku cantik sket dari hari biasa.. (harap² la.. hahaha) almaklum la, org tak pandai bergaya kann.. hehehe..

so, aku akan apdet semula lepas cuti panjang ni..
gud lak to me.. hahahaha..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Note to pid (as requested):

cara-cara untuk check-in kt airport..

1. Ko bawak itenery yg Air-asia bg kt ko haritu.
2. Pegi kt kaunter yg tertera No flight ngan destination. (pls make sure No flight tu betul).
3. Pls identify mana 1 barang yg perlu utk hand luggage ngan masuk dlm kargo.
4. Check-in.. sila tunjuk IC semua org termasuk MyKID. (tunjuk itenery skali, jika perlu).. Pahtu dia bg boarding pass.
5. Dah check-in, bleh la mkn kfc 8 round..
6. Agak2 orang dah panggil masuk (dalam 30-40 minit sblm berlepas), pegi tunggu kt gate berlepas. (bleh tgk kt boarding pass kt nanti)
7. Masuk dalam dan tunggu kt gate dalam plak smpai org panggil utk naik flight.
8. Naik flight.. bleh la tido.
9. Dah smpai Penang, bleh buli wawa amek ko.. suh dia belanja makan skali. hahahaha..
10. See u at my Big Day.. hehehe..

Tamat..

p/s: sapa-sapa nak betulkan cerita aku kt atas, u r welcomed.. thanks.

>> see ya.. ;-)

No comments: