Thursday 9 April 2009

Tagged by Pid

oleh kerana pid telah menge'tag' aku, aku buat je la.. nak amek ati.. hahaha..

A. Nama-nama timangan anda :-

1. Poon @ Che Poonz
- wujud slps masitah pinjam nametag aku masa skolah dulu.. "Nama saya farah", kata mass. "saya pooonn..", kata aku plak.. kan dah betul2 dpt nama camtu.. hamek!

2. Pa'ah
- ada la segelintir panggil camni..

3. ciPud
- nama panggilan dari kawan² maya..

4. makcik @ Cik Parah
- mesti la anak menakan aku yg panggil..

5. _______ (rahsia)
- panggilan dari Mr.A.. (psstt: bkn poshbag yer.. haha..)

B. Anda seorang yang :-

- Mempunyai instinct yang kuat kalau ada barang sendiri yang ilang.
- sangat bagus menaip (kes ceting la ni) dalam memberikan kata² motivasi.. (baru je sedar ni.. hehe). kalau ckp, jgn la harap.
- sangat berdebar² ketika menunggu giliran. even tunggu giliran kt pejabat pos atau bank. adeh..
- a good racer.. carik la aku kalau korang kesuntukan masa.. charges apply.. haha..

C. Insan Teristimewa ?? Describekan Die Terlalu Istimewa Dimata Anda :-

1. Mr.A
- sbb InsyaAllah aku bkl menjadi sebahagian rusuk yang telah dianugerahkan oleh Allah untuknya.. (huiyoo ayat..)
- walaupon super cengey (harap maklum), ada lg beberapa sifat lain yg extraordinary yg korang tak tau.. contohnya; bleh senyum.. hahaha.. yang lain takleh bagitau.. (rahsia lagi)

2. Family (of kos)
- tanpa family, siapalah kita..

3. Friends (MXARians, The Yuls, set² GOSIPPPP.., etc)
- orang kata, kawan yang baik bknlah org yang sentiasa bermulut manis di depan kita. tp dia adalah yang suka kutuk kita kaw2 punya tanpa rasa bersalah.. siap gelak² lagi.. nak lagi dahsyat, siap smekdaun.. hehe..
- kawan² ni la yang tolong aku hidup secara independant smpai skrg..

D. Lagu kesukaan anda:
- Yuna - Dan sebenarnya <-- pid, aku ske gak lagu ni
- Hujan - Ku Mahu Kau Tahu
- Amy Search - Tiada Lagi.. hahahaha..
- Peterpan - Semua Tentang Kita

E. Makanan kesukaan anda :-

- mamak style (err.. patutkah aku letak semua menu Hakim @ Rafi kt sini? haha..)
- western food
- mak aku masak
- masakan aku <-- terpaksa la puji diri sendiri.. sorry..

F. Warna kesukaan anda :-

- coklat (slps terjebak dalam idup pid)
- Itam & Putih <-- pastel forever

G. Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda :-

1. Wallet
2. Henpon
3. Kunci Umah

H. Kali terakhir masa anda menangis dan kenapa :-

- bila tu takleh nak mention sbb mcm slalu jer (haha..) sbb kena marah dgn org yang cengey tu.. nasebb.. hahahaha..

I. Tag 6 rakan anda :

- kepada 6 orang yang saya tak sebutkan namanya kt sini, bleh la buat yer.. hehe..

..ok.. tamat..

>> lapar.. nak makan..

No comments: