Tuesday 7 April 2009

emo di hari selasa yang hujan..

pagi-pagi lagi mood aku dah spoil..
sebab apa?
sbb aku smpai opis lmbt..
8.36..
kampeni hanya allow 5 minit lewat saja..
mean, smpai 8.35 je..
bila masuk 8.36, anda akan dicop lewat..
apsal aku lewat?
sbb ada beberapa biji kereta yg bapak lembabnya..
aku xtau dia nak pi kerja atau nak bercinta dlm kereta..
(bak kata Mr.A, "dia tgh picit jerawat sambil drive tu..")

dah la harini aku kluar rumah seawal 7.45 pagi..
(biasanya kuar kul 8)

sebab apa aku jadi bengang?
sbb aku dah dapat bos baru..
bos kepada bos aku..
sgt super cerewet ok..
dia hanya mementingkan attendance..
lps tu ko nak ngulor smpai ptg pon dia tak amek port..
sbb tu yg dibuat oleh staff dia..
demmm..
aku lmbt seminit je..
pahtu buat keje smpai ptg..
huh..

ok..
pahni kalau aku kena buang keje..
korang dah tau la sebabnya..
~emo~

>> malas dah nak wat keje..

No comments: