Thursday 23 April 2009

cerita yang tiada arah tuju..

ya ampunnnn.. mengantuk giler babas harini..
lapar tapi mengantuk..
kalau kt umah ni, mmg dah slamat dah aku balut dalam selimut..
kat opis tak bes la nak tidor..
saket tulang belakang..
dah la kerusi baru..
oh.. tercerita dapat kusi baru plak..

ok.. td aku tgk kt countdown tu. 1 month 6 days left.. selagi kt month tu tak jadi 0, aku tak cuak lagi.. tapi aku mungkin tak sempat nak tgk countdown timer tu jadi 0 month, o weeks, 1 day sbb time tu aku dah kt kampong.. tengah pakai inai kot..

hahaha.. gila lama tak pakai inai..

sapa ada tips @ reminder apa saja utk last2 minit (blom last minit lg kot) ni, sila la bagitau.. jgn kedekut ilmu wei.. tak baek.. dosa..

kedua-duanya adalah pakngah aku.. sorg sebelah mak, sorang sblh abah.. same action eh? hehe..

>> harini aku nak test kt newyork skin solution tu.. tgk jadi apa plak.. bertukar jadi siti ke kan.. hahaha.. kena pau lagi ada la.. mampos~

No comments: