Wednesday 20 August 2008

jurusepit..

aku malas nak apdet semenjak 2menjak ni.
keja byk sket kt opis.
tp dan lagi main travian kt opis nu..
ahaks!

meh la crita sket.

minggu lepas, aku balik kampong. kawan aku suh jadi pengapit dia.. bukan sekadar pengapit, malah aku juga menjadi juruandam dgn memakaikan tudung beliau dan hiasan kepala.. owh.. adakah aku kena tukar kos jadik juru andam plak pahni?

fyi, ni kawan masa skolah kt kedah dulu.. laki dia pon sama skolah gak ngan aku. sebaya plak lagi. maka, time kenduri dia ni terjumpa balik la kengkawan dari skolah dulu tu sejak tak jumpa depa since pmr dulu.

kawan aku ni tinggi, maka aku terpaksa beli kasut bertumit tinggi kira2 2 inci.. baru la nampak 'setanding'.. seb baik aku tak terpelecok.. tp antara perkara yg bes jadi pengapit ni, bleh makan kt meja pengantin.. lauk sedap.. cuma aku rimas ngan kamera2 tu walaupon aku tau depa bukan amek gambar aku.. kehkeh.. selama ni aku tau amek gambar org ja.. ;P

ngan pengantin..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ada crita pasal geng encek zaman dalam paper.. geng depa ni aku jumpa masa open day tudm haritu..



Tajuk: 10 pelatih TUDM cedera, bas dirempuh
Tarikh: 19 Ogos 2008


ALOR STAR: Sebelas orang termasuk 10 pelatih Kolej Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) Kepala Batas cedera apabila bas yang mereka naiki dilanggar sebuah bas ekspres di Lebuh Raya Darul Aman, dekat sini, jam 6.30 pagi ini.

Ketika kemalangan, bas yang membawa pelatih TUDM itu sedang membuat pusingan U apabila dirempuh bas ekspres yang menghala ke Changlun.

(sumber: berita harian)

sekian..

>> on the way..

No comments: