Tuesday 12 August 2008

mai layan video plak..

tadi aku godek², terjumpa lagu corporate kampeni aku..
lama² layan cam sedap plak.. 1st taim aku dgr lagu ni masa kena nyanyi kt stadium bukit jalil. time tu aku join sukan inter-UEM Group. pahtu setiap event kena nyanyi plak.. aku bkn reti sangat lagu² baru dan jarang dgr ni.. miming je la.. kalo di translate ke BM lagi la tak reti.. sbb laju sgt nak menyebutnya. hahaha..

ada org kata, lagu ni KRU yg buat..
nak dgr, mai click kt SINI..

ni plak competition live band yg dianjurkan oleh UEM Group.. aku tak ingat plak apa ke nama competition ni. kira cam battle of the band la.. suma subsidiary company of UEM kena masuk. termasuk la kampeni aku yg tangkap muat ja suma ahlinya. diorang perform ok jgk walaupon suma jadi bidan terjun. cuma lirik last² tu depa tak ingat.. heh..

asalnya aku tak tau pon pasal competition ni. tau iklan la. tp xtau la kata dia buat malam ni. dah la tepi dewan futsal aku. pah futsal suma pi.. tak semena-mena aku pi busuk2 tu utk bagi sokongan padu yg tak brapa padu sangat.. ada la 2 org penyokong dari kampeni aku.. tp masing2 sora mmg kuat tahap otromen taro. hahahaha...

ni semi-final.. final sabtu ni.. kt Mines exhibition centre..
mai layan.. sound cam kureng sket.. aku pon xtau apsal.. aku rasa henpon aku canggih dah ni.. hehe..

1. ni kampeni An.. UEM Builders.. kemain.. yg tahap bos pon ada gak tu.. hat main gitar tu.. akak tu pon gelek tak hengat.. huhu..


2. ni kampeni mana ntah.. cam slipknot je.. tp kira ok jgk la ni.. cuma sound langsung cam tak ok jek ni.. hahaha.. hampeh..!




ada 1 kampeni lagi.. dia nyanyi lagu Nidji.. owh.. bes.. aku lupa nak amek video sbb terkagum sejenak.. yg kampeni sendiri punya tak ambik sbb amek guna henpon org lain.. juri adalah Neves dari pretty Ugly dan ada sapa lagi tah.

>> macam² la ada kt UEM ni.. pelik sungguh aku.. kt kampeni lain ada camni gak ka? hoho..

No comments: