Monday 4 August 2008

gambar adik lagi..

kini seorang lagi kawan rapat aku sudah bergelar isteri. tatkala kami memeluk erat sebelum pulang meninggalkan beliau memulakan kehidupan dalam status yg baru itu, menyebabkan aku sedikit emosi kerana beliau merupakan salah seorang yg sering membantu aku dalam membuat keputusan dalam hidup, memberi idea, memberi kritikan, memberi bantuan tatkala diperlukan dan sebagainya..

bermula dari kisah di zaman persekolahan.. atau lebih menarik disebut sebagai 'zaman sandwich', 'zaman peniduran' atau 'zaman penuh kontroversi'.. segala susah senang, kena marah, kena denda, tiru ketika peperiksaan, copy jawapan add math Beng masa nk kena submit buku latihan kt cikgu salleh, curik air kt baldi orang, hantu pingpong.. suma kami dah alami.. dan perkara yg aku takleh lupa pasal dia time aku bawak dia makan tosai kt kosangor masa outing form 4. sbb dia tak suka kari mamak tu dan juga ngan tosai tu, smpai skrg dia mmg anti ngan tosai tu.. kalo sebut pasal tosai, mesti muka dia dah kerut semacam.. 1 lagi, jangan nak cerita hal2 tak senonoh time makan ngan dia.. misalnya citer pasal muntah ke.. t*h* ke.. komfem dia tolak makanan tu tepi dan takkan berusik dah pahtu..

tapi, rasanya perkahwinan ni tak menjejaskan hubungan beliau dan kami semua memandangkan laki dia yg juga kawan kami merangkap ahli jawatankuasa tertinggi kelab jingga-ramba. jadi, takdak efek apa pon dari segi pergaulan selepas ini.. melainkan laki dia suh balik awal suh masak nasik atau .......... (sila isikan ayat yg selalu diucapkan oleh encek zaman)

ni gambar lalu bawah pedang.. lalu bawah pedang takpa.. jgn bawah parang.. haha..

jaga-jaga cik salmah.. abg datang ni.. hehe..

sticker konvo kt keta aku..

gambar lain aku takdan nak resize lagi.. huh..

p.s. jgn ditanya bila aku nak kawen.. itu rahsia.. hahaha..

>> 6hb..?

No comments: