Wednesday 13 August 2008

3-stooges? (reunion)

last saturday, aku, noma dan pid berkumpul kt OU damansara..
kebetulan, aku kt shah alam.. (kebetulan mende ni.. hahaha..)
kebetulan, pid ada kenduri abg dia kawen kt sg buloh..
kebetulan noma g kenduri kawen kawan dia kt shah alam gak..

terpaksa kami bertemu..
lebih2 lagi untuk ngadap ibu mengandung 5-6 bulan ni..
puan pid yg bujang (sbb laki dia tak folo) sambil membawa perutnya.. (gambar sebenar tidak kelihatan)
seronok banget jalan2 carik pizza hAt..
krem kaki aku.. ibu mengandung pon tak krem cam aku.. huh..

jom layang gambar terbaru kami..
(perhatian: ini bukan promosi)

owh.. teruja tul tgk spegeti ni.. (sbb lapor punya pasal)

ngan mak budak.. cam takde efek je kan..? sbb sbb tgk front view. cuba tgk secara elevation.. baru nmpk efek dia.. kuikui..

ini huruf 't' ye..

yaaaa.. menangkap gambo sendiri.. hahaha..

(sumber: kamera noma)

aku away sampai ahad dari malam sok..
menjadi juru sepit seorang rakan kt kedah nun..

btw, jgn lupa malam nisfu syaaban sabtu malam ahad ni..
doakan yg terbaik utk diri kita..
fi dunia wal akhiroh..

~ 18hb plak.. (misteri.. hehe..)

No comments: