Wednesday 28 March 2007

mari berkerja kuat..

sebenarnya aku telah menaip pjg sebuah cerita tadi.. tp malangnya, laptop ni telah membuat onar dan me'restart'kan dirinya, lantas, kegelapan skrin bercampur kemurkaan aku turut berlaku. mungkin kerna bos aku masih belum menjelaskan hutang laptop ini.. mebi..

sehubungan dgn itu, aku dah tak tau nak taip mende plak ni..

yg aku ingin nyatakan, inipati kisah yg tak sempat aku sampaikan td, aku akan di hantar ke site Melaka utk meng'guide' kerja-kerja piling dan menghitamkan diri selama sebulan.. walaubagaimanapon, aku masih menunggu keputusan interview bersama SPA haritu, bagi mengelakkan aku di campakkan ke sana. Kalau tiada jodohku bersama Sammy Vellu, maka terpaksa aku relakan pemergianku ke sana.. hehe..

kuang.. kuang.. kuang..

>> 3 months being a QS..

No comments: