Wednesday 14 March 2007

bosan..

smlm pi meeting kat melaka. 1st taim aku pi sorg2.. miting kul 1030pg, according to surat yg client fax kat aku tu la. tp aku buat surat ke consultant kul 1020.. bajet suh diorang dtg awal la.. hehe.. pahtu architect sampai time miting abih dan tgh mkn2.. hampeh sungguh..

abih miting kul 1130. aku lepak kat site cabin tgk org buat earthworks. levelling tanah.. bg this month bleh siap kot.. aku kena standby appoint sub-con utk piling plak.. kuasa di tangan anda la katakan.. hehe.. kerja aku la deal ngan sub-con2 ni.. pahtu kena tgk claim dr diorang.. kalau buat tak tau, ada chance utk aku kena pijak kat site tuh.. heh..

pahtu aku b'borak tak hengat ngan Project manager.. sampai kul 430. dah citer psl family dia plak.. pasal interview aku la.. tetiba aku t'ckp utk try apply utk jd lecturer poli tp tak reti. lantas, dgn berkobar2 dia tanya aku, "ko bebetul nak ke?". aku kaget seketika. apsl mamat ni beriya sgt.. rupanya kakak dia dekan kat poli PD. ler........ terus dia call kakak dia tanya psl tu. nanti dia bg borang.. katanya.. hm.. satu lagi langkah untuk bekerjaya bersama gomen.. huahuahua...

sapa nak jadi lecturer poli, bleh tanya aku setelah aku dpt borang tuh.. skrg blom bukak kaunter pertanyaan lg..

>> musim sunburn telah bemula..

No comments: