Tuesday 6 March 2007

apdet..

bz la plak.. tak sempat nak apdet blog. start dari balik kg masa raya cina harituh lagi ha.. ni bz nak prepare untuk interview SPA plak.. doakan la aku dpt weh..

ni ada member aku bagi borang utk apply jd QS kat Universiti Darul Iman. tak pasti nak isi ke tak.. environment bes, tp jauh la plak.. dah la slalu banjir kat sana.. cewah... macam la konfem dpt.. hahahaha..

next entry la plak letak gambar2 pulang ke kampung skali ngan visit to sarawak harituh.. apapon, congrats to Matnan and wife.. sori la, aku tak dpt pi kenduri anda berdua.. aku di sarawak tatkala itu.. semoga bahagia ke anak cucu dan juga grad ngan jayanya.. heh..

wish me luck this Thursday.. >_<

>> pc aku dah kena antar kat site melaka.. skali bos bagi laptop baru la plak ha.. jgn malu2, buat cam reta sendiri yer.. hehe..

No comments: