Monday 19 March 2007

desktop tag

aku pon taktau apsal aku pi layan tag dr r1C3d plak ni.. dia nak tgk apa ada kat desktop aku. takdak apa menarik pon.. dah la monitor CRT 15" cap ayam, guna sejak zaman penjajah.. huhu.. ni ha..

desktop aku
sbnarnya ada calendar dr software Rainlander kat desktop aku ni. tp bila snap, takdak plak dlm gambar.. maleh ah nak adjas.. biasanya, aku lebih suka meng'hide'kan icon2 kat desktop tu.. also with the taskbar.. kan aman suasana camni..

background plak aku amek kat vladstudio.. cun je wallpaper kat situ.. dan apa yg aku letak kat desktop ni, antara salah satu wallpaper yg aku suka la.. selain dari meletakkan muka aku as a wallpaper.. hahahhahaha.. aku tipu je tuh.. baik aku letak muka micheal scoffield.. hehe..

ni plak nak promote album gambar baru.. bkn album lagu tau.. hehe.. dlm ni ada gambar masa blk kg haritu ngan gambar pi buat kijo kat Sarawak.. tgk kat sini..

roger!

>> sapa ak album lagu aku, bleh tempah secara online.. hehe..

No comments: