Monday 16 March 2009

sale kt IKEA..

semalam sepatutnya aku pi Alamanda sbb ada tournament bowling yang dianjurkan oleh alumni skolah tp sbb lmbt sgt menunggu reply dari pihak² berwajib, maka, aku terpaksa mendivertkan encek BuJaL ke IKEA.. haha.. (ada kena-mengena tak?)

haa.. ada sale kt IKEA. walaupon bunyinya sale, tapi mesti la aku takkan mampu beli lemari idaman aku tu.. harganya masih belum turun bawah RM500.. hahaha.. lemari jenis sliding siap ada cermin (yang mana, saiznya bleh memuatkan aku yg berdiri) kt IKEA harga dlm RM500? jangan la harap kannn.. nak tunggu harga gitu tunggu dia bengkrap dulu kot. hahahaha..

namun begitu, aku 'berjaya' membeli gelas IKEA (yang semestinya bleh guna utk minum, bukan sekadar hiasan - ayat penegasan mak aku) dgn harga yang tersangat la berpatutan. dan dgn sbb harga itu, aku terpaksa menjadi QC tak terlatih utk membelek kira² 200 biji gelas dgn bantuan Assitant QC iaitu Mr A (sekadar nama samaran). dkt stgh jam gak la kami dok kt situ. aku rasa, mesti org ingat kami ni staff IKEA yg berpakaian preman. huhuhuhu..

ada beberapa tempat lagi yg aku pi last wiken..
mungkin agak berguna utk orang-orang tertentu..
tp lenkali plak la aku cerita.
nak makan nasik sat..

oh ya.. berat aku yang betul² skrg dah naik ke 45kg ok..
merupakan perkembangan yg agak bagus dlm sejarah hidup aku..
(p/s: lina, timbang kt umah ko tu tipu..)

~ kita mesti makan nasik..

>> benda penting lom siap.. seghabuk peghuk..

No comments: