Friday 6 March 2009

Lecturer kita..

semalam aku pi seminar kt Intekma.. dpt 3 CPD point.


of kos fakulti kita yg anjurkan semua ni.. (time kita dulu takdak plak bendalah2 camni kan..) so, ramai la lecturer yg turun memeriahkan majlis. smpai2 je, en nazir (supervisor thesis pid) jln beriringan dgn aku smpai ke registration counter. sempat dia promote buku dia kt aku.. hehe..


apa yg aku cuba nak highlightkan kt sini adalah kisah terbaru mengenai beberapa org lecturer kita.. mungkin ada yg dah lama tak jumpa & tak brapa nak percaya apa yg dah berlaku.. tp itulah kisah terbaru diorang..

1. Puan Faridah Halil
- lecturer pertama aku masa diploma semester 1
- masih cantik seperti dulu..
- kini tgh sambung belajar ke peringkat PhD (kagum..)

2. cik Rohana Mahbob
- kini telah bergelar Puan (bak kata sedi)
- dah ber title Dr...
- no more tocang, dah bertudung.. (aku siap tak kenal dia. dgr dia ckp ngan loghat pahang dia baru aku perasan)

3. Puan Norizan (wife En. Nan klate)
- dah ber title Dr..

4. En Hanafiah
- aku dgr org soksek kata dia dah isi kuota ke-4 tu.. dgn sape, aku xtau.. jeng..jeng..jeng..

ada lagi.. tp tak ingat plak.. nanti aku apdet bila dah ingat..

>> bulan dpn adalah bulan senak... sbb road tax + insuran keta mati.. waaaa...

No comments: