Tuesday 17 March 2009

jalan-jalan cuci mata..

hm.. harini besday adik aku..
taun ni dia amek SPM.

tadi aku dgn akak seketeri jadi despatch utk bos aku..
hantar document personal anak dia punya..
dari ke Asia Jaya, ke Kelana Jaya dan terus ke TTDI..
mula2 telah dicadangkan utk pos.
tapi dia suruh bg by-hand..
nak jadi cerita, setiap tempat aku pi tu, suma terjumpa posman masuk kt tempat yang sama..
tempat last aku pi, pass terus kt posman suh dia pass kt org dalam tu..
haa.. puas ati kami..

dan.........
tak pasal-pasal aku 'ter'singgah kt Butik Sri Munawwarah tu..
'ter'tengok jubah gila cantik..
berharga RM 1900 ok..
(p/s: aku blom rabun..)
kaget.

seb bek tak 'ter'beli..
kalau tak aku kena 'ter'ajang dgn org terdekat..
hahaha..

ok.. nak kena kluar balik umah terus jap..
nak buat ujian darah sket.
rasanya last wik ada kongsi jarum suntikan..
hahahahahaha..

sekadar gambar hiasan..

>> ngulor.. hehe..

No comments: