Tuesday 10 March 2009

An's Wedding..

Lokasi: jauh sket dari temerloh.. (hahaha..)

sabtu lepas aku pi majlis perkahwinan An.. iaitu ex-classmate aku masa kt uitm. perjalanan bermula pada jam 9.30 pagi apabila sumi menjemput aku kt rumah dan kemudiannya menuju ke tol gombak. kt situ kami berkonvoi bersama ramin + tunangnya, che'kie + che'nie dan turut disertai oleh azuar + aweknya (mestilaa.. haha..).

smpai kt tol temerloh, aku tumpang noma plak yg dtgnya dari kuantan.. nk buat camna, dah jadi penumpang, kena la buat cara menumpang. yang bezanya cuma aku bleh pilih kereta mana yg nak naik je. hahaha..

kami smpai kt rumah pengantin dalam kul 1.30.. ikuti kisah selanjutnya menerusi karangan bergambar dibawah..

hishh.. besar tul pinggan pengantin tu.. tu yg aku tak puas ati..

amboi.. bermanja-manja kt atas pelamin yer..

dah mkn nasik minyak, makan durian plak.. dahsyat tul perut diorang ni.. lebih2 lagi noma tu..

encek ismail dgn tuan suhaimi tgk² je.. pjlnn diorang jauh lagi lepas ni..
(p/s: abg mail nak blk kg g deting wei.. hahaha)


ramin.. sebelum.. (dgn bantuan flash kamera org lain)

selepas.. huhu..
sekian saja..

p/s: who's next?

>> konsentrasi..

No comments: