Friday 9 January 2009

benar.. aku sedang merepek..

jarang sekali aku berlaku jujur dlm idup aku demi menjaga hati orang di sekitar aku.. hati family, kawan-kawan dan sapa-sapa lagi yg wujud dalam idup aku dari dulu-dulu smpai skrg.. mmg sejak dulu aku rela suffer sendiri, dalam ertikata lain, menjadi seorang pemendam.. bukankah cara itu lebih baik supaya orang lain tak terasa sekaligus mengelakkan berlakunya pergolakan dalaman?

seingat aku, cuma sekali ada seorang penah tgk aku sedih dgn sesungguhnya.. iaitu kira-kira 2 tahun yang lalu.. disebabkan oleh 'kejadian itu'.. (angah, remember that? heh..)

pernah aku dikategorikan sebagai 'orang paling tabah' dan 'happy-go-lucky' disebabkan aku nmpk mcm tak pernah ada masalah dalam idup.. tp, disebalik gelaran tu, aku selalu nangis sorang2 dan cuci muka kalau takmo bg org tau.. even pid tak penah tgk aku nangis sepanjang aku kt itm (i guess so - tgk movie korea yg sedih2 tu, excluded ok..)

2009 ni aku ingat nak ubah cara luahan perasaan aku ni.. penat la sedih dalam hati sorang2 ni.. ada plak org yg sokong dgn cara aku ni.. katanya, cara ini baik utk kesihatan.. so, aku try la to be honest utk pertama kali.. ntah camna, org yang menyokong takleh terima plak bila aku cuba bgtau perkara sebenar dgn susunan ayat yang paling berhikmah.. huh..

i think i should back to normal..
be myself..
keep everything..
pretend to be cool..
keep smiling..
and suffer alone..
forever..........

hm.. Allah knows best.. :)
Chayokkkkkkkkkkkk....!!!

penah dapat kacang kt wiper keta? aku penah.. hehe..

~ progress super-slow.. lek2 lu..

No comments: