Wednesday 28 January 2009

blog sayer..

sejak akhir² ni aku dah tak tau nak tulih apa kt blog aku ni.. mungkin sbb dah lama sgt ada blog. dari taun 2004. sedar tak sedar dah dkt 5 taun. macam suma benda dah kaver dlm blog ni.. kadang² rasa meluat plak tgk blog sendiri.. rasa nak delete pon ada.. meroyankah aku? hahaha..

bila tgk blog org cambest je.. rasa nak tukar blog aku ngan blog org lain tu jek.. tp apa kes aku nak buat camtu plak kan? macam takdak kena-mengena jek.. yaaaaa.. kelihatannya saya seperti sudah ilang arah tuju.. tunjukkanlah aku jalan yg lurus.. heh..

kadang² terasa juga ingin merepek tanpa motif, sekadar untuk mengapdet blog tp mesti ada yg kutuk aku satlg.. oleh kerana aku nak elakkan pembaca blog aku mendapat dosa secara tidak langsung itu, adalah lebih baik aku tidak menaip apa²..

tapi awat aku taip jgk harini?
oh.. ini bukan aku yg taip sebenarnya..
tapi jari aku..

(gilak.. hahaha..)

mak lijah berlatarbelakangkan gunung jerai dgn gaya senyuman terbarunya yang tak brapa aku nak paham sgt..

>> penulis tak berapa btoi sejak mendapat pakej percutian menarik 4 hari 4 malam di rumahnya sendiri..

No comments: