Wednesday 4 February 2009

bukan naik pangkat..

semalam aku telah diarahkan oleh bos aku untuk menukar tempat.. aku agak suka tempat ni sbb lebih privasi (dah tak dok kt pintu masuk) dan mejanya lebih besar dari kat tempat aku yg sblm ni.. tp ini tidak bermakna aku dinaikkan pangkat, cuma bos ingin melonggokkan staffnya di satu kawasan saja memandangkan ada staff dari branch office nak balik ke HQ by the end of this month.. dan akan masuk ke level opis aku.

bes gila, akhirnya ada gak tempat aku nak bentang drawing A1 berbanding duhulunya yg lebih gemar memilih lantai untuk membentang drawing.. dulu bentang drawing A3 pon dah rasa semak abih.. meja baru ni agak besar sampai aku tak tau nak letak apa atas meja tu.. sbb ruang banyak terlebih2.. terpaksa letak ikan peliharaan aku di sisi..

yang tak brapa bes, ekon straight atas kepala aku.. dah rasa mcm kerja kt cameroon highland plak.. tgh cabut pokok teh. hehehehehe.. tak lama lagi mungkin aku seal lubang ekon tu sebagai jalan penyelesaian.. eceh..

meh tgk meja baru aku.. ni baru 2/3 dari ruang sebenar..


walaupon dah ada meja besar, tp masih malas2 buat kerja.. plak tu internet dah bleh guna secara meluas tak kira waktu skrg ni.. lagi la cargas kuasa lapan.. hehehe..

>> minggu ni balik kg..

No comments: