Sunday 6 July 2008

WOW Day..

organizer: OCTOPUS..
participants: 42 volunteers from the co. & almost 80 childrens (from 3 rumah bakti) aged between 7 to 17..

semoga terhibur dgn sebahagian cerita bergambar yang ada kt sini..

my colleagues @ HQ Office..

signboard..
(dah tgk kt pc baru perasan ada 2 org committee kt situ..)


banner..

our 2nd task.. Obstacle Run.. sungguh mencabar minda dan perasaan..
(mesti la aku tak lepas naik dinding yg separuh tu, apatah lagi yg tinggi tu.. haha..)


askar pencen kategori wanita yg bajet macam-bagus dalam bidang ni..

muslimah swimmer.. baru darjah 3 kalau tak silap..

aha.. bes dop? mmg bleh berenang smpai muntah ngan kolam besar ni..
(kaki aku krem masa mandi kt sini sbb air sejuk dibawah paras separa beku.. air bukit tu..)

the muslimah swimmer's mother.. ala2 bay watch.. kuikui..

bro rosli, the photographer.. take a break..

mr-big-hairie at the pool..
(rugi tak dapat snap aksi amek gambar secara mengiring atas pool masa tuh.. kuikui..)


ibu mengandung cuba memotong sprinter kampeni dalam acara berjalan 100 meter tanpa halangan langsung..

lukisan tempelan dari group aku.. amacam? agak² layak tak nk letak kt balai senilukis negara? susah tuu nak buat.. hanya mereka yg berseni saja yg mampu buat ni..

dia yg suruh aku amek gambar dia makan durian..

adik² ni nak makan durian.. tp malu² plak..

hai.. saya Adam.. still single and available.. hobi saya mengumpul setem..
(aku tipu)

ex-YETP at Wow Day..

malas taip cerita.. lenkali plak..

>> penat beb.. sok amek cuti sehari.. berehat.. huh..

No comments: