Friday 18 July 2008

musim buah..

banner..

petang tadi ada acara makan buah organised by kelab sukan kampeni aku.. tgk la kata² itu.. "EAT TILL U DROP..".. mmg aku dah nak drop pon.. setelah sejam melantak durian ngan bos (bos pengaruh aku utk makan durian kt mana yg dia amek), aku kena paksa masuk pertandingan makan buah.. masa tu perut dah full tahap gaban.. kira kenyang cam makan nasik 2 pinggan la.. carik pasal tul la..

"ha.. siapa lagi nak bertanding ni?" - kata president kelab yg bercakap guna healer.
sore org ramai kedengaran..
"haa... mana F? ni bos suh masuk.." - kata president.. suma org dah pandang aku.
"aku? takmo.. takmo.. dah kenyang giler.."
"takleh².. ni bos yg suh masuk.. permintaan dari bos.. takleh melawan.." - aku nmpk bos aku yg mempunyai tanduk ilusi dok dkt ngan presiden.
"haduuuu.... mampos aku.."

kategori lelaki..

kategori awek cun..

menang gak.. dapt no 3 beb.. dari 3 peserta.. hahaha.. 8 ulas dlm 2 minit.. gilak! (kelihatan puan bos yg baju kuning blkg tu.. tgh tepuk tangan sakan.. huhu)

mlm ni, aku rasa cam bilik aku ada kebakaran.. alangkah bagusnya kalau ada sprinkler.. tak pon ada bath tub.. bleh tido dlm tu.. rendam smpai esok.. huhuhuh.. kepanasannnn.. kan dah padan muka aku.. haha..


>> miss the maruku.. ammakk..

No comments: