Friday 11 July 2008

Dinner..

mlm ni ada dinner.. makan sedap.. hehe..

aku sebagai salah seorang dari Ra-Ra Team.. iaitu pasukan sorak yg perlu bermuka tebal dari kampeni aku.. disebabkan dah biasa bersorak sampai lupa diri masa sport carnival haritu, kapten futsal aku tarik sume futsal team members utk join Ra-Ra Team ni.. mmg happening.. kampeni lain mmg pandang slek ah.. diorang nk tiru tp tak jadik.. hahahahahahaha..

meh tgk karangan bergambar utk kali ini..

paparan di skrin utama...

..dalam ballroom..

"United We Stand".. lagu tema UEM. digubah oleh KRU.. ecehhh..

sawan bermula di sini.. kuikui...

..aku ngan YB Dato' Azlan.. (dia yg suh aku tepek gambar ni kt blog.. hahaha..)

..speech by the chairman..

..lepastu CEO plak.. Dato' Ahmad Pardas..

..UEM ada koir..? kuikui.. cikgu vokal diorang cikgu AF tuuu.. jgn memain..

..penyanyi jemputan.. Dayang..

..lepas bagi award2 tu, Ayu OIAM plak muncul ngan lagu dia yg bes tu...

..brapa byk ntah kampeni aku menang.. baru berbaloi dgn sora serak ni.. (sora abih sbb sakan sorak menang)

..cam biasa.. sawan..

..ngan GM bahagian Human Resource..

..hah.. jumpa lagi dak Dian ni. haritu jmpa kt stadium.. ni jmpa kt sini plak..

huh.. letih dah..

>> nak cerita pasal hobi baru kt opis ni.. next entry lah! hehe..

No comments: