Tuesday 6 May 2008

kek..

semalam besday kakak aku.. balik dari training track n field, aku pi beli kek.. sbb abg ipaq aku dah pesan suh beli.. ala.. cis kek biasa2 aja..

balik tu, anak menakan aku, sapa lagi kalau bukan budak byk ckp tu, mak lijah dok tidoq.. aku letak kek tepi dia..

"bangun2.. ada hepi besday to you ni..", aku ckp..
secara otometik dia bangun duduk sambil sengih tepi kek.. cehh.. demi kek tuh..

tu mmg term fav yg dia slalu guna untuk function2 camni.. yg aku perasan semalam, ada 1 ayat tu yg aku dah jadi btoi2 paham apa yg dia cuba maksudkan masa dia ngan mak bapak dia dok makan kek..

"hm.. ummi makan hepibet ummi.. abah makan hepibet abah.."

laaa.. hepibet (happy birth) tu kek ke... hahahahahaha...


~ UMMi ~
29
- khadijah dan husna -

>> entry ni dah taip tp lupa nk post.. hahahaha..

No comments: