Thursday 15 May 2008

kaki bangku main futsal..

assalamualaikum labah2.. dah lama ka buat sawang kt sini? hehehe.. dah lama tak apdet.. bizi sungguh tahap gaban.. gaban pon tak bizi camni.. hehe..

ok, mari mulakan kisah futsal haritu..

lokasi..

carta perlawanan.. team aku, OPUS A, smpai quarter final.. ala.. UEM Enviro naseb je menang tu.. saja kasik can.. haha..

makan tengahari yg disponsor oleh kampeni..

apa kejadahnya no 3 dalam kehidupan aku ni? takdak kena-mengena langsung.. hahaha.. blasah je la labuuu..

baju official, merah itam.. hm.. mamat tu tak cukup tidoq kot smlm.. amek gambar pon tidoq.. hehe..

cam biasa, sawan gambar..

wawa main utk UEM Builders.. sori la sbb 'terbelasah' korang 4-0.. hehe.. sempat aku sumbat 1 gol.. lala..

stretching la kengkonon..

sawan..

dapat johan kumpulan, dah dikira bagus.. pahtu dapat main smpai quarter final.. bole la tu walaupon sepatutnya kami bleh smpai semi final.. sbb kesilapan yg tak disengajakan, pihak lawan tak semena terjaringkan 1 gol.. keciwak gue..

apapon, 24hb ni utk event track and field plak.. dan jgn tak caya, aku akan berlari2 anak kt stadium bukit jalil beb sbb sukan tu akan dibuat kt sana... dah macam wakil mesia kt sukan sea plak.. hahahahaha.. jgn risau, mesti aku kalah punya.. hahaha.. (tadak semangat kesukanan btoi..)

so, mai la bagi sokongan kt kampeni aku.. tempat duduk 1 stadium disediakan dgn percuma.. dah la percuma, free plak tu.. so, jgn malu2 nak datang plak.. ahaks..!

>> akan apdet lagi.. tp tadak masa.. huhu..

No comments: